mandag 13. januar 2014

Siste forberedelser før avreise

I går reiste jeg hjemmefra for å starte eventyret i Cork. Dem som kjenner meg godt, vet at alt jeg gjør er litt i siste minutt. Jeg er sjeldent for sent ute, men jeg kunne alltids vært tidligere ute også. Dette gjelder jo da også selvfølgelig pakkingen. Jeg startes så vidt å pakke på onsdag. Jeg fant frem litt klær, tannkrem og to kofferter. Lørdag laget jeg en liste over alt jeg måtte ha med meg, og søndag sto jeg opp tidlig for å pakke ferdig. En time før avreise hjemmefra var pakkingen i boks og jeg kunne kunne sette meg med god samvittighet og tenke at jeg var ferdig i god tid :)


Noen bilder fra pakkingen og fra turen med fly til Cork:




Denne søtingen her kunne jeg desverre ikke pakke med :/ kommer til å savne deg masse, babyen min <3




søteste familien på familiemiddag siste dag før avreise.
(tester ut selvutløserfunksjonen på kameraet)


Søndag morgen: Alt funnet frem og klart til å puttes i kofferten


tomme kofferter klare til å fylles


Alt pakket og klart i kofferten



Reiseklar


På flyet på vei til London, bilde av Ola og Lars som er to av de jeg skal bo med


selfie på flyet til London


Klar, ferdig, gå!!






Bussen inne på London Heathrow


Fremme ved gate'n på Heathrow
Litt bustete og shabby, men humøret er på topp :P






Neste innlegg: Første skoledag :O






7 kommentarer:

  1. Morsomt, skal følge med utover!
    Synes jeg så en pakke med "Vestlandslefser" i kofferten ;-)
    Var noen "linselus" på bilde nummer to fra toppen også :-)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å følge med deg videre på bloggen og til besøket i februar :)
    - Thea

    SvarSlett
  3. Så gøy at dere skal følge med :P Vestlandslefser og brunost må med. Jobber hardt for å få tak i ostehøvel :P

    SvarSlett
  4. Godt å se du er vel fremme:) Skal følge med deg i bloggen din snuppa♥

    SvarSlett
  5. Jeg så Doffen øverst på kokkerten og da er jeg beroliget,ta godt vare på deg selv Lise.

    SvarSlett
  6. Nå nytter det ikke å ligge på latsiden når det gjelder blogging, Lise, for her er det mange som vil følge med :-) Klem

    SvarSlett
  7. Ja, det er ikke barebare og ha så mange som følger med :P hadde over 100 visninger i går og det synes jeg er kjempe gøy :)

    SvarSlett