tirsdag 14. januar 2014

Hjelp !! hva har jeg egentlig begitt meg ut på nå? :O

I dag har jeg hatt andre skoledag og jeg trives kjempe godt i den klassen jeg har kommet i. På starten av ande time, var det noen av de i klassen som snakket om eksamener og om vi kunne ta det og hvilke eksamener som Ellie anbefalte. Jeg har vært inne på tanken og ta en engelskeksamen, så da jeg fikk høre at cambridge (eller hvordan det enn skrives) var den mest anbefalte eksamenen internasjonalt, så tenkte jeg at den kan jeg jo ta. Så gikk jeg ned i informasjonen for å høre litt mer om den. det er egentlig et eget åtteukers kurs på denne eksamenen og jeg er bare meldt inn på toukers kurs, men det hele endte med at jeg skal i den eksamenensklassen i morgen og neste uke også lese og studere resten av det jeg trenger på egenhånd. Om jeg ønsker å gå opp til eksamen, koster det 160 Euro, så jeg må tenke litt mere på om jeg skal ta den. Jeg må uansett være i den klassen ut uken, for jeg får ikke byttet tilbake til B2+ klassen :'( Jaja, jeg får se hvordan dagen i morgen blir, og satse på at det går bra :)


Neste innlegg: Irsk folkedans ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar