lørdag 8. mars 2014

Mye å gjøre de siste ukene

I det siste har jeg med god grunn ikke hatt tid til å oppdatere bloggen. Dette skyldes at jeg for to uker siden meldte meg opp til eksamen. Eksamenen var i dag, så all min fritid har gått til eksamenslesning. Ikke all da. Sist helg var mamma, Thea, Trude og Linda også på besøk så skal lage ett innlegg om det også. Jeg skal prøve å oppdatere bloggen litt oftere fremover, men kan ikke love noe. Men skal prøve :)
Veldig gøy å se at det faktisk er folk innom bloggen min hver dag til tross for at jeg ikke er så flink til å oppdatere :)


Jeg har det forresten fortsatt veldig bra på jobben, selv om jeg savner alle på jobben i Norge kjempe masse også.

Ha en god Lørdag folkens :)

kommer innlegg om English Market, Besøk fra Norge, Eksamensforberedelser, og Slik bor jeg,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar