fredag 14. mars 2014

2 måneder

I dag er det akkurat 2 mnd siden jeg ankom Cork. Jeg vil absolutt si at jeg ikke angrer på at jeg reiste. Det har vært to flotte mnd med mange gode minne og se tilbake på. Om en uke er det en mnd til jeg reiser hjem igjen. og det er godt å tenke på at jeg er over halvveis og snart ser avreisedatoen i det fjerne. Jeg savner dem hjemme masse, både familie og arbeidskolleger. Jeg tror nok at tiden frem til jeg kommer hjem kommer til å gå veldig fort, og når hjemreisedatoen er der er vi jo faktisk midt i påsken. Det har vært utrolig godt å ha en vinter uten snø og kuldegrader. Nå skal jeg ut og handle klær til st. Patricks day. Jeg har lenge gledet meg til den helga her, så kommer nok et innlegg etterhvert :) I går var også Iselin fra Internationalt Servicekontor på besøk sammen med lærlinglederen fra Ringsaker kommune. Vi var ute og spiste på Market Laneog Is sponset hele middagen :) Veldig god mat :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar