søndag 16. februar 2014

Ukesoppdatering :)

Nå er det lenge siden jeg har hatt ett ordentlig blogginnlegg. Sannheten er enkelt og greit at det er ikke så mye og skrive om egentlig. Nå som vi ikke er på skolen lenger møter vi heller ikke så mange studenter, så det er vanskeligere og skape kontakter. Samtidig så har flere av dem vi møtte da vi gikk på skolen reist hjem igjen, så hverdagen blir veldig ensformig.
Jeg trives fortsatt veldig godt på jobben, og er veldig glad for at jeg har den mens jeg er her :)

Jeg legger til noen bilder fra de siste ukene så sier jeg litt til hvert bilde :) det kommer også snart ett innlegg om været her, for det er veldig uforutsigbart :P

Det kommer også snart ett innlegg om hvordan jeg bor :)



Den ene dagen var vi å spilte bingo, det var helt greit, dagen gikk jo forholdsvis fort :)





Bilde av en søt førerhund som var på jobb




Sparegris, laget av avispapir og lim. Dette er en aktivitet jeg kunnetenke meg og teste ut da jeg kommer tilbake til Norge og til Jevnaker Aktivitetsenter <3



Bilde av bygningen jeg jobber i. Det er egentlig en fotballstadion, men vi har et rom inne der hvor aktivitetene foregår :)


 Bilde av den ene elva i sentrum. Cork er egentlig en veldig pen by når sola skinner :)


Ellers er det ikke så mye og fortelle. Om noen lurer på noe eller har noen gode bloggforslag er det bare og legge igjen en kommentar :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar