søndag 9. februar 2014

Gratulerer med dagen mamma

Så var ett nytt år gått og morsdag er her igjen. Dagen hvor du virkelig blir minnet på å sette pris på mammaen din. Dessverre får jeg ikke feiret morsdag sammen med deg i dag mamma, noe jeg gjerne skulle ha gjort, men fordi jeg er i Irland blir det dessverre litt vanskelig å få til. Jeg tenker på deg hver dag og jeg setter også stor pris på samtalene vi har på skype, sammen med pappa, Håkon og pus. Siden jeg ikke har mulighet til å gi deg en materialistisk gave i år, så skal jeg heller gi deg en helgemiddag hjemme når jeg kommer hjem igjen. Jeg handler inn, lager mat og tar selvfølgelig oppvasken (med hjelp fra Håkon) Håper dette kan veie opp for at jeg ikke er til stede i dag og får vartet deg opp. Oppvartingen i dag for jeg overlate til Håkon, siden han er den eneste av barna som faktisk er hjemme :)






Jeg er kjempe glad i deg mamma (og pappa, Håkon, Thea og Findus også da selvfølgelig) og ønsker deg en fortreffelig morsdag :) Hils alle hjemme og gi en god klem til Farmor også <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar