lørdag 5. april 2014

2 uker til hjemreise :)

Nå er det bare 2 uker igjen til jeg skal hjem. Gud, som jeg gleder meg. Jeg skal nok ærlig si at 14 uker er utrolig lenge og at det kanskje hadde passet bedre med 8-10 uker. Utenom hjemlengselen vil jeg si jeg klarer meg ganske så bra. Jeg tror de to siste ukene kommer til å gå ganske fort. I dag har jeg vurdert å ta turen til treningssenteret for ei treningsøkt der for så å svømme litt og ta badstue. Det frister i alle fall litt. Og det er jo ikke så mye annet og finne på her. Til uka blir det litt mer som skjer for på fredag reiser jeg til Dublin for å møte Marie, som kommer fra Norge for å møte meg der. jeg blir der til mandag kveld og på onsdag skal jeg ta ny tatovering :) Jeg skal nok Ærlig innrømme at jeg gruer meg litt for jeg husker jo fortsatt hvor vondt det var sist, men det er nå kortvarig smerte, så jeg overlever nok :) Gleder meg veldig til å få det overstått i alle fall. også reiser jeg jo hjem igjen lørdagen etter det. Flyet mitt lander på Gardermoen kl 20.40. Jeg gleder me masse til og se familie igjen. Og ikke minst kolleger når tirsdagen kommer. En skjønner liksom ikke hvor godt man trives på jobb før man er borte fra den en periode. Jeg må si jeg elsker jobben min i Norge, og gruer meg litt til å bli ferdig som lærling.

Den første uka jeg var her skrev jeg ett innlegg som så slik ut :




Jeg tenkte bare jeg ville skrive at jeg tok FCE eksamenen, og i går fikk jeg endelig svar. Jeg besto :D
Jeg må ærlig si at jeg er kjempe stolt som fikk det til, spesielt siden jeg alltid har vært veldig dårlig i engelsk. Da jeg var 16 og ferdig med første året på vgs. så gikk jeg ut med svak 2. 4 år etter snakker jeg flytende engelsk uten å tenke over det, og jeg består på eksamen. Viljen velger virkelig virkeligheten og jeg har jobbet hardt for å komme meg til det nivået jeg er på i dag, men jeg er stolt, for jeg fikk det til og jeg fikk betalt for strevet :D
Ja, det var dagens lille skryteavsnitt xD

Tatoveringen jeg skal ta den 16 blir forresten seende ut ca sånn:

Den skal jeg ha på høyre side, på ribbeina :)
Jeg har selv valgt teksten og feen som er der, også har søteste Phoebe satt den sammen og valgt stil. Jeg er kjempe fornøyd :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar